6/4

Måndag, äntligen en ny dag med sol, härligt härligt.
Har precis lagt fram all packning,och det var inte lätt. (fy vad tråkigt det är att packa). Ska snart möta Frida och Jenny för att sola med dom och därefter ska jag möta upp Erika och hennes prins Philp för att kolla på en tröja åt Erika.
Sen blir det promenad hem igen och mysa litemed dom två, sedan blir det middag sen är det bio på gång i kväll "män som hatar kvinnor" med mamma,pappa, Mattias, Anette, Erika och Philip. Mysigt.
Nu börjar det verkligen kännas att man ska åka iväg imorgon, ska bli så himla kul
Försöker höra av mig ikväll bion om det inte blir försent

Måndag, äntligen en ny dag med sol, härligt härligt.
Har precis lagt fram all packning,och det var inte lätt. (fy vad tråkigt det är att packa). Ska snart möta Frida och Jenny för att sola med dom och därefter ska jag möta upp Erika och hennes prins Philp för att kolla på en tröja åt Erika.
Sen blir det promenad hem igen och mysa litemed dom två, sedan blir det middag sen är det bio på gång i kväll "män som hatar kvinnor" med mamma,pappa, Mattias, Anette, Erika och Philip. Mysigt.
Nu börjar det verkligen kännas att man ska åka iväg imorgon, ska bli så himla kul
Försöker höra av mig ikväll bion om det inte blir försent

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

Vilken Philip?

2009-04-08 | 11:49:17


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback