9/4

ännu en dag här i underbara london, det är helt underbart förstår inte. Vill verkligen inte hem fast det finns frya personen som jag verkligen längtar efter att träffa, Mattias, Erika, Tessan Ö, Frida. ååh vad jag saknar er!
Igår på dagen åkte vi runt i hela london hela familjen, sen hoppade jag och mammsen av för att göra det vi två är bäst på, shopping. Sedan efter några timmar med shopping hoppade vi på dubbeldeckaren och gled ännu mer här i london, solen var rikitgt varm ich vindarna med. Senare på kvällen var vi på lion king, kan inte säga något annat än att det var det bästa jag sätt i hela mitt liv. VÄRT ATT SE om man kommer hit. Sedan blev det en taxi tillbaka för att sova
Imorse gav vi ett försök att ta oss in på madame tussauds, men det var lättare sagt än gjort. Kön skulle säkert ta 1 timme att ta sig igenom så vi hoppade på the underground för att ta oss till piccadilly circus för att gå på "belive it or not" haha, vilka sjuka saker människor har gjort! Sedan blev det ännu mer shopping, drog bort en helt del av mina pengar idag,men fick skit fina saker :).
Nu kom vi precis tillbaka till hotellet för att göra lite rehab för att sedan kunna få mer kraft för att gå ut och äta middag på oxford street.
morgon dagen.
Imorgon har jag själv bestämt att vi ska upptäcka london ännu lite till, för jag har ingen lust att bränna mer pengar om jag ska vara ärlig. Så det blir att ta sig in på madame tussauds vare sig det går eller inte, vi SKA in.
Sedan på lördag morgon åker vi hem, så får njuta av sista dagen imorgon. Så försöker jag höra av mig imorgon.

peccadilly circusundergroundbig benlondon eye, big ben
ännu en dag här i underbara london, det är helt underbart förstår inte. Vill verkligen inte hem fast det finns frya personen som jag verkligen längtar efter att träffa, Mattias, Erika, Tessan Ö, Frida. ååh vad jag saknar er!
Igår på dagen åkte vi runt i hela london hela familjen, sen hoppade jag och mammsen av för att göra det vi två är bäst på, shopping. Sedan efter några timmar med shopping hoppade vi på dubbeldeckaren och gled ännu mer här i london, solen var rikitgt varm ich vindarna med. Senare på kvällen var vi på lion king, kan inte säga något annat än att det var det bästa jag sätt i hela mitt liv. VÄRT ATT SE om man kommer hit. Sedan blev det en taxi tillbaka för att sova
Imorse gav vi ett försök att ta oss in på madame tussauds, men det var lättare sagt än gjort. Kön skulle säkert ta 1 timme att ta sig igenom så vi hoppade på the underground för att ta oss till piccadilly circus för att gå på "belive it or not" haha, vilka sjuka saker människor har gjort! Sedan blev det ännu mer shopping, drog bort en helt del av mina pengar idag,men fick skit fina saker :).
Nu kom vi precis tillbaka till hotellet för att göra lite rehab för att sedan kunna få mer kraft för att gå ut och äta middag på oxford street.
morgon dagen.
Imorgon har jag själv bestämt att vi ska upptäcka london ännu lite till, för jag har ingen lust att bränna mer pengar om jag ska vara ärlig. Så det blir att ta sig in på madame tussauds vare sig det går eller inte, vi SKA in.
Sedan på lördag morgon åker vi hem, så får njuta av sista dagen imorgon. Så försöker jag höra av mig imorgon.

peccadilly circusundergroundbig benlondon eye, big ben
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

åh sötnos jag saknar dig också (:

2009-04-10 | 13:33:50
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback