födelsedag

Idag är det dagen jag fyller 17! inte ett efterlängtat år,men det innebär presenter och mycket kärlek och det räcker för mig.
 dagen började vid halv 10, då mamma, pappa och johan kom in och sjöng för mig ( & mattias ) sedan blev det stor frukost med massa paket. Sedan följde jag mattias hem eftersom han inte alls mår bra, så han stannar hemma och vilar under dagen så ses vi ikväll! Nu väntar jag på att hoppa in i duschen! sedan blir det stan med familjen + wikström, + P hilip & Karin! Sedan blir det musikal med erika ( som vi fick i julklapp ) medans vi går på musikal går dem äldre på bio, sedan blir det hemfärd och då blir det att sova hos Mattias ikväll!
presenter
-En ny telefon (k770i rosa, men ska bytas idag)
-E ny ipod nano
-Presentkort, ohlens och kicks
-Massa pengar till londin
-Handduk
-Lakan
- Fotopapper

sedan blir det mer i eftermiddag, tack så hemskt mycket för allting är super duper nöjd!

lite bilder från dagen!
Erika på middagen
Var tvungen att testa kameramobilen! :)

Erikas lilla mamma, världens bästa Carin med CPromenad mot teatern

Idag är det dagen jag fyller 17! inte ett efterlängtat år,men det innebär presenter och mycket kärlek och det räcker för mig.
 dagen började vid halv 10, då mamma, pappa och johan kom in och sjöng för mig ( & mattias ) sedan blev det stor frukost med massa paket. Sedan följde jag mattias hem eftersom han inte alls mår bra, så han stannar hemma och vilar under dagen så ses vi ikväll! Nu väntar jag på att hoppa in i duschen! sedan blir det stan med familjen + wikström, + P hilip & Karin! Sedan blir det musikal med erika ( som vi fick i julklapp ) medans vi går på musikal går dem äldre på bio, sedan blir det hemfärd och då blir det att sova hos Mattias ikväll!
presenter
-En ny telefon (k770i rosa, men ska bytas idag)
-E ny ipod nano
-Presentkort, ohlens och kicks
-Massa pengar till londin
-Handduk
-Lakan
- Fotopapper

sedan blir det mer i eftermiddag, tack så hemskt mycket för allting är super duper nöjd!

lite bilder från dagen!
Erika på middagen
Var tvungen att testa kameramobilen! :)

Erikas lilla mamma, världens bästa Carin med CPromenad mot teatern

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback