Godnatt


Inte speciellt mycket mat i magen har jag för tillfället, så jag tänkte springa ner några trappor för att få i mig något att äta. Sedan tänkte jag ta min sömn som jag verkligen behöver efter denna dag!
Tog nyss lite bilder på mamma. lägger upp en söt liten bild på henne! du är min ängel mamma!

Inte speciellt mycket mat i magen har jag för tillfället, så jag tänkte springa ner några trappor för att få i mig något att äta. Sedan tänkte jag ta min sömn som jag verkligen behöver efter denna dag!
Tog nyss lite bilder på mamma. lägger upp en söt liten bild på henne! du är min ängel mamma!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
johanssn:

m to the i to the l to the f :D

2009-04-30 | 11:01:04


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback