London

Är framme i London nu, det är första gången jag är här konstigt nog. Sov hos min prins inatt och för sista gången tills nu på lördag (längtar redan efter honom)
 Restiden tog exakt 2 timmar, vi landade på Stanstedairport vid 18:15 engelsktid ( vi ligger en timme efter, så 19.15 svensk tid) Då beställde pappsen en taxi som vi alla skulle få plats i. Det gick som vinden och efter 10 min så satt vi i en bil mot london. Helt underbar stad måste jag säga, är helt imponerad bara påvägen hit till hotellet ( har inte sätt så mycket eftersom det blev mörkt ganska tidigt). Men fy vilken mysiga kvartér. När vi kom fram till hotellet så packade vi upp och bytte lite kläder, sen gick vi till bakerstreet för att hitta en restaurang och vi hittade absolut en riktig höjdare till middag. Blev en italiensk restaurang precis i mitten av bakerstreet. Efter någon timme vid middagen så tog vi oss tillbaka till hotellet och här ligger jag i sängen bredvid bröderna och snackar och är uppkopplad på det trådlösa nätverket. Ska alldeles staxt stänga ner för att sova.
Morgondagen
Imorgon blir det uppgång runt 9 för att äta frukost och sedan blir det sightsing runt london som sedan resulterar med massa shopping med mamma, det blir även att sitta på något fik och bara kolla folk ( går alltid hem hos oss ). Något som jag absolut ska göra är att tänka på Mattias, Erika och Frida. puss på er!
ska försöka sova lite nu.försöker höra av mig imorgon.

bakerstreetdubbeldeckare, woho.
Är framme i London nu, det är första gången jag är här konstigt nog. Sov hos min prins inatt och för sista gången tills nu på lördag (längtar redan efter honom)
 Restiden tog exakt 2 timmar, vi landade på Stanstedairport vid 18:15 engelsktid ( vi ligger en timme efter, så 19.15 svensk tid) Då beställde pappsen en taxi som vi alla skulle få plats i. Det gick som vinden och efter 10 min så satt vi i en bil mot london. Helt underbar stad måste jag säga, är helt imponerad bara påvägen hit till hotellet ( har inte sätt så mycket eftersom det blev mörkt ganska tidigt). Men fy vilken mysiga kvartér. När vi kom fram till hotellet så packade vi upp och bytte lite kläder, sen gick vi till bakerstreet för att hitta en restaurang och vi hittade absolut en riktig höjdare till middag. Blev en italiensk restaurang precis i mitten av bakerstreet. Efter någon timme vid middagen så tog vi oss tillbaka till hotellet och här ligger jag i sängen bredvid bröderna och snackar och är uppkopplad på det trådlösa nätverket. Ska alldeles staxt stänga ner för att sova.
Morgondagen
Imorgon blir det uppgång runt 9 för att äta frukost och sedan blir det sightsing runt london som sedan resulterar med massa shopping med mamma, det blir även att sitta på något fik och bara kolla folk ( går alltid hem hos oss ). Något som jag absolut ska göra är att tänka på Mattias, Erika och Frida. puss på er!
ska försöka sova lite nu.försöker höra av mig imorgon.

bakerstreetdubbeldeckare, woho.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback