män som hatar kvinnor

Det var absolut en av dom bättre filmerna som jag har sätt, synd bara att mamma är sjuk och inte kunde haka på, så det blev inte hela gänget, men mysigt var det! :)
Nu är jag hemma hos Mattias och vi har precis kollar ballar av stål, nu blir det att krypa ner i sängen med sjuklingen + en film.
Har lite resfeber just nu. Ska bli så himla kul att komma iväg hela familjen. Hoppas bara att mamma blir bättre under veckans gång. Massa shopping och mys med familjen, kan det bli bättre?
Vi hemifrån vid 2 imorgon eftersom planet går kl 17.00 från Skavsta.
Hörs imorgon om jag hinner. Annars försöker jag skriva så ofta jag kan. Hemma på lördag.
Kommer sakna er Mattias och Erika. 


 
Det var absolut en av dom bättre filmerna som jag har sätt, synd bara att mamma är sjuk och inte kunde haka på, så det blev inte hela gänget, men mysigt var det! :)
Nu är jag hemma hos Mattias och vi har precis kollar ballar av stål, nu blir det att krypa ner i sängen med sjuklingen + en film.
Har lite resfeber just nu. Ska bli så himla kul att komma iväg hela familjen. Hoppas bara att mamma blir bättre under veckans gång. Massa shopping och mys med familjen, kan det bli bättre?
Vi hemifrån vid 2 imorgon eftersom planet går kl 17.00 från Skavsta.
Hörs imorgon om jag hinner. Annars försöker jag skriva så ofta jag kan. Hemma på lördag.
Kommer sakna er Mattias och Erika. 


 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Erika:

jag saknar dig alla redan hur mycket som helst älskling!

2009-04-07 | 23:09:59


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback