Ny vecka


 Ny vecka, och det innebär nya tag. Sitter just nu på historia lektion och skriver om kalla kriget, ett nytt stort arbete!
Men det ska bli spännande.
Mina tankar just nu är: Hur blir det med sommarjobben, är nervös som tusan hela tiden. Jag vill få klart för mig vad det blir för jobb. Ringde nyss till Ica, men Tette som är ansvarig var inte där idag, så får ge ett nytt försök imorgon.
Idag blir det att träna, sedan sova hos Mattias. Mysigt mysigt.
Nu sa jag skriva vidare, tjingeling tingeling!
Måste bara påpeka hur otroligt bra bion var igår, seventeen agian, en riktig höjdar bio!

 Ny vecka, och det innebär nya tag. Sitter just nu på historia lektion och skriver om kalla kriget, ett nytt stort arbete!
Men det ska bli spännande.
Mina tankar just nu är: Hur blir det med sommarjobben, är nervös som tusan hela tiden. Jag vill få klart för mig vad det blir för jobb. Ringde nyss till Ica, men Tette som är ansvarig var inte där idag, så får ge ett nytt försök imorgon.
Idag blir det att träna, sedan sova hos Mattias. Mysigt mysigt.
Nu sa jag skriva vidare, tjingeling tingeling!
Måste bara påpeka hur otroligt bra bion var igår, seventeen agian, en riktig höjdar bio!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback