tack tjejer! Ni är kanon

Nu är denna underbara dag snart slut. Måste bara passa på att tacka så jätte mycket för en helt underbar dag/kväll tjejer!
Frida och Jenny överraskade mig och MArtina med äventyrsbad, haha! Rikitgt roligt måste jag säga. Blev en skit lyckad dag, ni är för himla bra!
Vädret var underbart som självklart är ett plus också.
Mattias mötte mig vid tåget och vi gick hem tll mig för att möta upp Erika, vi pratade lite, sen cyklade Mattias hem till sig för att plugga, hm ( bra planering gubben ). Erika ligger i sängen så söt som vanligt och väntar på att en trött Lisa ska dyka ner och ge henne lite vänskapskärlek haha!
Imorgon blir det promenad med Mattias och Erika, ner i hamnen och käka glass och kolla i centrum, mysmys!
Sovgott! (Bilder kommer imorgon)

Nu är denna underbara dag snart slut. Måste bara passa på att tacka så jätte mycket för en helt underbar dag/kväll tjejer!
Frida och Jenny överraskade mig och MArtina med äventyrsbad, haha! Rikitgt roligt måste jag säga. Blev en skit lyckad dag, ni är för himla bra!
Vädret var underbart som självklart är ett plus också.
Mattias mötte mig vid tåget och vi gick hem tll mig för att möta upp Erika, vi pratade lite, sen cyklade Mattias hem till sig för att plugga, hm ( bra planering gubben ). Erika ligger i sängen så söt som vanligt och väntar på att en trött Lisa ska dyka ner och ge henne lite vänskapskärlek haha!
Imorgon blir det promenad med Mattias och Erika, ner i hamnen och käka glass och kolla i centrum, mysmys!
Sovgott! (Bilder kommer imorgon)

Follow on Bloglovin
Kommentarer
johanssn:

"vänskapskärlek" jasså Lisa, ni kör den stilen! ;)

2009-04-04 | 01:13:42
Lisa:

HAAH,OM vi gör fille :D

2009-04-04 | 16:29:58
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback