Tv tittande

Skola, plugg och mys. Det är vad min onsdag har gått åt till! Precis varit ute en lång promenad med mina favorit killar, hundarna + Mattias. Så nu börjar ögonen gå i kors och gäspar gör man också.
Imorgon blir det skola, sen fotostudion med Frida, sedan blir det att övningsköra, plugga och träffa Mattias :)
sovgott allihopa!

Skola, plugg och mys. Det är vad min onsdag har gått åt till! Precis varit ute en lång promenad med mina favorit killar, hundarna + Mattias. Så nu börjar ögonen gå i kors och gäspar gör man också.
Imorgon blir det skola, sen fotostudion med Frida, sedan blir det att övningsköra, plugga och träffa Mattias :)
sovgott allihopa!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Frida:

Och den här gången ska det bli bra bilder ;) <3

2009-04-22 | 22:58:54
Bloggadress: http://frhida.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback