Veckans slut.

Lika tråkigt som det låter! Helgen har varit så himla skön! inte gjort någonting inprincip förutom att vara i haninge med Nicole och My! Sen har jag firat Mattias gammelmormors 95 års dag, trevligt trevligt var det! :)
Sedan blev det grilling hemma hos Mattias, sedan rörde vi oss hem till mig för att kolla robinson med familjen. När vi vaknade i morse tog vi det lugnt, kollade på en film och efter mycket om och men så gick vi äntligen upp och åt frukost!
Sen satte vi oss i bilen mot farsta för att införskaffa lite nya saker till alla glada!
Mattias fick tag på nya skor, och jag fick tag på underkläder(dock inga jeans :( får försöka på nytt i veckan med att hitta nya jeans! ) Sedan när vi kom hem till Nynäs åkte vi hem till Mattias för att fixa lite! Vi hann plugga ett litet tag. Efter pluggandet tog vi oss ut i solen för att gå lång promenad innan vi skulle bowla med Erika och Philip. Jag avslöjar inga resultat tyvär..:( haha!
Eter bowlingen skiljdes vi åt, jag och Mattias gick hem till mig, och Erika och Philip gick hem till sig! Vi fick i oss lite middag, sen pluggade vi åter igen! Sedan blev det att bada badkar, woho! Ny badade så satte vi oss och kollade wipe out med Johan, haha ett av de bästa program måste jag säga!
Nu tänkte jag lägga mig för att komma upp i tid förimorgoin blir det att cykla till school med tjejerna :)

all kärlek till dig my love
Lika tråkigt som det låter! Helgen har varit så himla skön! inte gjort någonting inprincip förutom att vara i haninge med Nicole och My! Sen har jag firat Mattias gammelmormors 95 års dag, trevligt trevligt var det! :)
Sedan blev det grilling hemma hos Mattias, sedan rörde vi oss hem till mig för att kolla robinson med familjen. När vi vaknade i morse tog vi det lugnt, kollade på en film och efter mycket om och men så gick vi äntligen upp och åt frukost!
Sen satte vi oss i bilen mot farsta för att införskaffa lite nya saker till alla glada!
Mattias fick tag på nya skor, och jag fick tag på underkläder(dock inga jeans :( får försöka på nytt i veckan med att hitta nya jeans! ) Sedan när vi kom hem till Nynäs åkte vi hem till Mattias för att fixa lite! Vi hann plugga ett litet tag. Efter pluggandet tog vi oss ut i solen för att gå lång promenad innan vi skulle bowla med Erika och Philip. Jag avslöjar inga resultat tyvär..:( haha!
Eter bowlingen skiljdes vi åt, jag och Mattias gick hem till mig, och Erika och Philip gick hem till sig! Vi fick i oss lite middag, sen pluggade vi åter igen! Sedan blev det att bada badkar, woho! Ny badade så satte vi oss och kollade wipe out med Johan, haha ett av de bästa program måste jag säga!
Nu tänkte jag lägga mig för att komma upp i tid förimorgoin blir det att cykla till school med tjejerna :)

all kärlek till dig my love
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback