Girls night.

Det blev ännu en lyckad dag med tjejerna. Jag åkte tåget in med Emma, Erika och Emmas underbara mamma Pernilla. Det blev en hel del snack på vägen in. Sedan gick jag och Emma och mötte alla tjejer för att bestämma bio, men självklart gick inte den bio:n som vi ville se, så det blev en helt annan film, nämligen : L.A Gigolo som var en riktigt katastrof film tyckte jag! men sedan fick vi mat i magen och då var humöret på topp igen!
ska fixa the sims 3 på datorn nu, så vi hörs!
Det blev ännu en lyckad dag med tjejerna. Jag åkte tåget in med Emma, Erika och Emmas underbara mamma Pernilla. Det blev en hel del snack på vägen in. Sedan gick jag och Emma och mötte alla tjejer för att bestämma bio, men självklart gick inte den bio:n som vi ville se, så det blev en helt annan film, nämligen : L.A Gigolo som var en riktigt katastrof film tyckte jag! men sedan fick vi mat i magen och då var humöret på topp igen!
ska fixa the sims 3 på datorn nu, så vi hörs!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
lina [discosadness.blogg.se]:

låter härligt :-)

2009-08-29 | 19:36:15
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
Anonym:

LA gigilo är ju fett bra :O...

2009-08-29 | 20:56:06


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback