hemma.

Gäsparna blir bara fler och fler, större och större. Vet inte hur man kan vara så trött
Dagen har spenderats med Mattias inne i stan, vi hittade massa fina kläder till garderoben. När vi var klara i stan åkte vi till västerhaninge på kalas, så himla trevligt att träffa alla igen.
Därefter åkte vi till Bromma för att hämta Johan som varit i Skåne hela helgen och träffat kompisar.
När vi kom hem blir det grillat kött som var supér. Nu ska jag snart lägga mig, är så himla trött jag vet inte vad jag ska ta vägen och det roligaste är att jag ska jobba imorgon kl 07.00, men det kommer blir trevligt att träffa tjejerna igen!

Sovgott! :)

(usch vad jag saknar dom här solgladögonen)



Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Gäsparna blir bara fler och fler, större och större. Vet inte hur man kan vara så trött
Dagen har spenderats med Mattias inne i stan, vi hittade massa fina kläder till garderoben. När vi var klara i stan åkte vi till västerhaninge på kalas, så himla trevligt att träffa alla igen.
Därefter åkte vi till Bromma för att hämta Johan som varit i Skåne hela helgen och träffat kompisar.
När vi kom hem blir det grillat kött som var supér. Nu ska jag snart lägga mig, är så himla trött jag vet inte vad jag ska ta vägen och det roligaste är att jag ska jobba imorgon kl 07.00, men det kommer blir trevligt att träffa tjejerna igen!

Sovgott! :)

(usch vad jag saknar dom här solgladögonen)



Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
felicia :):

hehe ja det får vi hoppas på! :)

2009-08-02 | 21:04:15
Bloggadress: http://fessy.blogg.se/
AMANDA FALK:

Coola brillor :) måste köpa ett par nya och jag vill ungefär att de ska se ut sådär :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-08-02 | 21:58:27
Bloggadress: http://amandajosefine.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback