Trötter.

Det blev ingen sovmorgon idag inte, dagen började med att Mattias gick upp vid 8 för att åk till jobbet och jag låg kvar och ville somna om men samtidigt inte sova bort hela dagen så jag tog ett beslut att gå upp och äta lite frukost!
När jag kom ner insåg jag att min tre telefon inte funkade och det berodde på att abonemanget har gått ut så det blev mobiltittande idag,eftersom jag måste ha ett nytt abonemang men denna gång blev det comivq abonemang plus w715 telefonen. Den kommer förmodligen komma i brevlådan på torsdag hoppas jag!
Efter lite lunch åkte jag för att träffa Bella, Emma och Lisa som var nere vid nicksta och väntade. Det blev massa snack och skratt och sedan rörde vi oss upp mot centrum.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla lite film, är otroligt trött men imorgon är det jobbdag så jag får somna tidigt idag!

finare människor får man leta efter!

Det blev ingen sovmorgon idag inte, dagen började med att Mattias gick upp vid 8 för att åk till jobbet och jag låg kvar och ville somna om men samtidigt inte sova bort hela dagen så jag tog ett beslut att gå upp och äta lite frukost!
När jag kom ner insåg jag att min tre telefon inte funkade och det berodde på att abonemanget har gått ut så det blev mobiltittande idag,eftersom jag måste ha ett nytt abonemang men denna gång blev det comivq abonemang plus w715 telefonen. Den kommer förmodligen komma i brevlådan på torsdag hoppas jag!
Efter lite lunch åkte jag för att träffa Bella, Emma och Lisa som var nere vid nicksta och väntade. Det blev massa snack och skratt och sedan rörde vi oss upp mot centrum.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla lite film, är otroligt trött men imorgon är det jobbdag så jag får somna tidigt idag!

finare människor får man leta efter!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emma G:

Tack för en super rolig dag gumman! <3

2009-08-10 | 19:37:39
erika:

okje tack för ditt stöd och berätta detta! men jag ska börja mitt andra år nu kan vi säga för första året efter nian gick jag inte alls i klass, klarade inte av de, hade mest hemstudier och sådant.. så vi får hoppas att jag klarar av och gå med klassen nu, för jag ska komma in på gymnasie nästa år så är de bara, måste kämpa!

2009-08-11 | 20:23:40
Bloggadress: http://eriikal.blogg.se/
simone:

Oh vilka vackra foton! :)

2009-08-13 | 13:25:59
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
THERÉSE:

söta bilder^^

2009-08-13 | 13:26:24
Bloggadress: http://tettelush.blogg.se/
simone:

Sv: Toppen med mig! :D Vad ska du hitta på idag?

2009-08-13 | 16:36:37
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

mysiga bilder :-)

2009-08-14 | 01:38:14
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback