uppe med tuppen

lägger in lite låtar som ni kan njuta av så länge jag är borta!
 

 



Jag ställde klockan på 7.00 men jag kom inte pp förän 7:30 och då mötte jag mamma som sa att hon kunde skjutsa mig till skolan så då behöver jag inte stressa ett dugg!
Ska börja fixa mig nu för att sedan få skjuts till skolan, (ja vi hämtar dig Mattias :D) sedan hämtar dom mig 13:30 för att åka in till terminalen och sedan hoppa på båten, ha en toppen vecka så hörs vi!
lägger in lite låtar som ni kan njuta av så länge jag är borta!
 

 



Jag ställde klockan på 7.00 men jag kom inte pp förän 7:30 och då mötte jag mamma som sa att hon kunde skjutsa mig till skolan så då behöver jag inte stressa ett dugg!
Ska börja fixa mig nu för att sedan få skjuts till skolan, (ja vi hämtar dig Mattias :D) sedan hämtar dom mig 13:30 för att åka in till terminalen och sedan hoppa på båten, ha en toppen vecka så hörs vi!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
lina [discosadness.blogg.se]:

07.00 D-:

jag går upp 06.00 varje skolmorgon!

2009-08-25 | 18:13:09
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback