God jul

Ska försöka fatta mig kort, eftersom det är jul afton (som alla vet, haha) och vi precis börja äta julmat!
Jag har än så länge inte fått något, men vi ska öppna alla 100 paket som ligger under granen om någon timme, god jul allesammans, hoppas ni får en kanon bra jul! jag ska ta foto på allt jag fått, så får ni se det imorgon, puss!
Ska försöka fatta mig kort, eftersom det är jul afton (som alla vet, haha) och vi precis börja äta julmat!
Jag har än så länge inte fått något, men vi ska öppna alla 100 paket som ligger under granen om någon timme, god jul allesammans, hoppas ni får en kanon bra jul! jag ska ta foto på allt jag fått, så får ni se det imorgon, puss!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback