Godmorgon

Onsdag, det innebär 1 dag kvar till julafton, och 3 dagar kvar tills Soffy och Mikkans 19 årsdag, och till sist 4 dagar kvar tills vi åker till Idre med  a l l a (ska bli så himlans roligt)
Idag vaknade vi hos Mattias, och nu blir det god frukost och massa kärlek. Senare  blir det fika med Sofia och Mikaela, sen måste jag hem och umgås med släkten. fun fun, ha en bra dag

Onsdag, det innebär 1 dag kvar till julafton, och 3 dagar kvar tills Soffy och Mikkans 19 årsdag, och till sist 4 dagar kvar tills vi åker till Idre med  a l l a (ska bli så himlans roligt)
Idag vaknade vi hos Mattias, och nu blir det god frukost och massa kärlek. Senare  blir det fika med Sofia och Mikaela, sen måste jag hem och umgås med släkten. fun fun, ha en bra dag

Follow on Bloglovin
Kommentarer
soffy:

wuuuhuu! kul dag alltså. när jag är med i bilden såklart! heheheh <3

2009-12-23 | 16:41:44
Bloggadress: http://mahaoo.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback