lov, barnvakt och himlans kär.

Ja, rubriken säger det mesta. Lovet kom in i mitt liv idag, och jag njuter som bara den!
Efter en lunch som jag blev bjuden av Lucas blev det att gå med hundarna hem till mina underbara tjejer, Johanna och Ellen, för att sitta barnvakt. Jag kom hit vid 14.00 och Pia och Fredrik (Dom är och handlar julklappar till dom små liven" kommer hem om någon timme. Vi har haft jätte mysigt, kollat film, pysslat och ritat! :) Sen blev det middag och då tog Erika vägarna förbi och åt med oss,och nu sitter vi 3 och tittar på när Johanna dansar.

Vi kommer snart gå hem till mig jag och Erika. Imorgon blir det julklapps inhandling med min älskade Mattias!
( j a g  ä l s k a r  d i g  m i n  p r i n s )
Ja, rubriken säger det mesta. Lovet kom in i mitt liv idag, och jag njuter som bara den!
Efter en lunch som jag blev bjuden av Lucas blev det att gå med hundarna hem till mina underbara tjejer, Johanna och Ellen, för att sitta barnvakt. Jag kom hit vid 14.00 och Pia och Fredrik (Dom är och handlar julklappar till dom små liven" kommer hem om någon timme. Vi har haft jätte mysigt, kollat film, pysslat och ritat! :) Sen blev det middag och då tog Erika vägarna förbi och åt med oss,och nu sitter vi 3 och tittar på när Johanna dansar.

Vi kommer snart gå hem till mig jag och Erika. Imorgon blir det julklapps inhandling med min älskade Mattias!
( j a g  ä l s k a r  d i g  m i n  p r i n s )
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Hej! Jag hade jättekul! Om du har läst min blogg så har du redan sett vad jag vill säga, men om inte så TAAAAACK! Jag hade verkligen roligt och hoppas att det blir igen!(vilket det blir men fler gånger än så!) Tack så mycket och hejdå!



//Johanna<33

2009-12-18 | 21:29:17
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback