mammas flicka.

Nu börjar det verkligen närma sig, endast  t v å  dagar kvar nu, och jag känner mig som sju år igen, att julen är det bästa som finns, och det känns verkligen så för tillfället.
Dagen började med en mysfrukost med pojken, sen satte vi gång att stor städa jag och Mattias. Det gick som smort, det tog bara tre timmar med slit. Men det känns kanon bra nu efter (förutom ryggont, men det kommer och går) eftersom mamma och pappa är super nöjda. Det enda som skulle sitta fint nu är lite käk. Men det får vänta ett tag till eftersom tåget som släkten är på är somvanligt vrålförsenade. Men nu har dom äntligen kommit fram till centralen, så snart är dom här. mysigt mysigt!

Nu tror jag Mattias knackar på dörren, så ha en toppen kväll, för det ska vi ha iallfall!

   
Nu börjar det verkligen närma sig, endast  t v å  dagar kvar nu, och jag känner mig som sju år igen, att julen är det bästa som finns, och det känns verkligen så för tillfället.
Dagen började med en mysfrukost med pojken, sen satte vi gång att stor städa jag och Mattias. Det gick som smort, det tog bara tre timmar med slit. Men det känns kanon bra nu efter (förutom ryggont, men det kommer och går) eftersom mamma och pappa är super nöjda. Det enda som skulle sitta fint nu är lite käk. Men det får vänta ett tag till eftersom tåget som släkten är på är somvanligt vrålförsenade. Men nu har dom äntligen kommit fram till centralen, så snart är dom här. mysigt mysigt!

Nu tror jag Mattias knackar på dörren, så ha en toppen kväll, för det ska vi ha iallfall!

   
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback