borta bra, hemma bäst

Hemma i nynäs igen, känns underbart!
Det var ett snabbt stopp i KARLSKOGA, med middag, shopping medans Johan och pappa har varit och uträtt johans studentpresent på gälleråsbanan där man är"rallyförare för en dag" Riktigt häftigt!!
Imorse tog vi beslutet att åka hem redan idag och behöva stanna en natt till i lilla staden karlskoga.
Nu när jag kommit hem ha jag hunnit bada med älskligen och Manne men nu ska vi ta oss hem till mig för att tillbringa natten @ my place!
Hörs imorgon bitti med bilder och lite annat, tjingeeeeling!'




Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Hemma i nynäs igen, känns underbart!
Det var ett snabbt stopp i KARLSKOGA, med middag, shopping medans Johan och pappa har varit och uträtt johans studentpresent på gälleråsbanan där man är"rallyförare för en dag" Riktigt häftigt!!
Imorse tog vi beslutet att åka hem redan idag och behöva stanna en natt till i lilla staden karlskoga.
Nu när jag kommit hem ha jag hunnit bada med älskligen och Manne men nu ska vi ta oss hem till mig för att tillbringa natten @ my place!
Hörs imorgon bitti med bilder och lite annat, tjingeeeeling!'




Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Terese:

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-07-17 | 23:07:04
Bloggadress: http://fantasidif.blogg.se/
Jessica:

söt bild :D

2009-07-17 | 23:26:03
Bloggadress: http://byjessica.blogg.se/
HERMELIN:

tack sötnos , detsamma ! :)

allt bra ?

2009-07-18 | 17:38:09
Bloggadress: http://hhermelin.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback