bye bye..


Kan börja med att säga att vi har sålt vår egna lilla pärla idag. Köparen har tillochmed hämtat den för gott! Aja finns inget man kan göra åt. Pappa ville få iväg den, and he is the boss!

Nu ska jag sätta mig på gräsklipparen lyssna på musik samtidigt som pappa blir väldigt glad :)
Stan gick förresten hur bra som helst, mammas naglar är jätte fina och Mattias hittade en jätte fin långarmad tröja!

Det var allt för mig..ciaaao! :)



Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)

Kan börja med att säga att vi har sålt vår egna lilla pärla idag. Köparen har tillochmed hämtat den för gott! Aja finns inget man kan göra åt. Pappa ville få iväg den, and he is the boss!

Nu ska jag sätta mig på gräsklipparen lyssna på musik samtidigt som pappa blir väldigt glad :)
Stan gick förresten hur bra som helst, mammas naglar är jätte fina och Mattias hittade en jätte fin långarmad tröja!

Det var allt för mig..ciaaao! :)



Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
j o s e f i n e:

använder inte bloglovin men du kan ta min msn ändå om du vill ?:) [email protected]

2009-07-08 | 14:55:01
Bloggadress: http://joseflne.blogg.se/
Anonym:

hejsan, just nu är det frågestund i min blogg:) fråga allt från smink till mig själv (:'

kram elliz



http://ellinorsannelius.blogg.se

2009-07-08 | 14:55:28
MADELAJN:

Sv; tack så mycket!

jo de är bara bra med mig, hur är det själv ?:)

2009-07-08 | 16:38:56
Bloggadress: http://madelajn.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback