*Gäsp*

Klockan har precis slagit över 01:00 och jag sitter fortfarande här och fixar med min header, och jag kan säga att jag har verkligen inte har en droppe lust att göra det här, men jag vill så gärna så jag ska sitta uppe tills jag är nöjd och belåten!
Idag har jag umgåts med grabbarna grus, vi gick ner och åt glass och sedan gick vi bara runt och snacka om allt som finns att snacka om.  Efter några timmar borta från hemmet cyklade jag, Mattias och Erika hemåt eftersom det blev allt mer kylligt efter timmarna som gick.. Burr!

Nu ska jag faktiskt lägga mig om några minuter eftersom jag inte har något att spänna upp ögonen med..Så jag skriver som en galning imorgon om lite allt möjigt!

Tjingeling och sovgott!

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Klockan har precis slagit över 01:00 och jag sitter fortfarande här och fixar med min header, och jag kan säga att jag har verkligen inte har en droppe lust att göra det här, men jag vill så gärna så jag ska sitta uppe tills jag är nöjd och belåten!
Idag har jag umgåts med grabbarna grus, vi gick ner och åt glass och sedan gick vi bara runt och snacka om allt som finns att snacka om.  Efter några timmar borta från hemmet cyklade jag, Mattias och Erika hemåt eftersom det blev allt mer kylligt efter timmarna som gick.. Burr!

Nu ska jag faktiskt lägga mig om några minuter eftersom jag inte har något att spänna upp ögonen med..Så jag skriver som en galning imorgon om lite allt möjigt!

Tjingeling och sovgott!

Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
ida:

Sv. jag har lagt till dig! :)

2009-07-13 | 10:06:29
Bloggadress: http://josefsssson.blogg.se/
Ida-take it or leave it:

Sv: Haha ja, det syntes! Tack detsamma, din är också fin!:)

2009-07-13 | 12:07:48
Bloggadress: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
alice:

sv: tack så mycket :D och detsamma!

2009-07-13 | 14:16:30
Bloggadress: http://poseforme.blogg.se/
Ida-take it or leave it:

Varsågod:) Händer idag då?

2009-07-13 | 14:40:02
Bloggadress: http://lifeoftomorrow.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback