Godnatt.

Nu är jag här igen, ligge nerbäddad i sängen med min prins som fortfarande är sjuk! (stackare)
Tänkte bara fatta mig kort, gårdagen var bland den roligaste dagen i mitt liv, den var verkligen otroligt kul skratt skratt och återigen skratt..Men dagen började verkligen hemskt! Vi åkte till stan och jag hittade massa fint till garderoben, men efter ett tag märkte jag att mina solglasögon inte var där jag hade dom sist, så jag fick panik och verkligen sprang runt i hela stan, för att hitta dem, de var nämligen mina favorit gucci glasögon, så himla typiskt, tårarna kom ut kan man säga. Det var verkligen jobbigt, men jag får bita i det sura äpplet och försöka hitta ett par nya..
Men iallafall tjejerna fick mig att tänka på annat så livet lekte iallafall, tack för det!



Ska lägga in lite bilder från grönan imorgon (om jag hinner, jobbar nämligen imorgon 07.00 - 19.00, men jag ska göra mitt bästa. SAKNAR DIG EMELIE, du får ta och komma hem snart. Jag räknar ner dagarna...)
Nu ska jag mysa vidare med MAttias, godnatt och sovgott! :)
Nu är jag här igen, ligge nerbäddad i sängen med min prins som fortfarande är sjuk! (stackare)
Tänkte bara fatta mig kort, gårdagen var bland den roligaste dagen i mitt liv, den var verkligen otroligt kul skratt skratt och återigen skratt..Men dagen började verkligen hemskt! Vi åkte till stan och jag hittade massa fint till garderoben, men efter ett tag märkte jag att mina solglasögon inte var där jag hade dom sist, så jag fick panik och verkligen sprang runt i hela stan, för att hitta dem, de var nämligen mina favorit gucci glasögon, så himla typiskt, tårarna kom ut kan man säga. Det var verkligen jobbigt, men jag får bita i det sura äpplet och försöka hitta ett par nya..
Men iallafall tjejerna fick mig att tänka på annat så livet lekte iallafall, tack för det!



Ska lägga in lite bilder från grönan imorgon (om jag hinner, jobbar nämligen imorgon 07.00 - 19.00, men jag ska göra mitt bästa. SAKNAR DIG EMELIE, du får ta och komma hem snart. Jag räknar ner dagarna...)
Nu ska jag mysa vidare med MAttias, godnatt och sovgott! :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
agnes johansson:

sv: aha hehe. oh du .. det orkar jag nog faktiskt inte leta upp just nu, men klicka på rea sakerna så ska du nog hitta de snabbt :D

2009-07-27 | 22:29:28
Bloggadress: http://imnotyourbby.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

god natt :-*

2009-07-27 | 23:03:54
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
mikaelah:

frågestund på bloggen

fråga en fråga eller kanske två? :)

2009-07-27 | 23:50:43
Bloggadress: http://mickisbb.blogg.se/
E:

Okej, ni får göra om det mååånga gånger :)

2009-07-28 | 09:04:00
Bloggadress: http://eeelinida.blogg.se/
thejenny:

Superfina solisar! Vart hittar man dem? :)

2009-08-02 | 20:36:39
Bloggadress: http://thejenny.blogg.se/
thejenny:

Oj då, såg nu att de var gucci, om det nu är dem på bilden.. =)

2009-08-02 | 20:37:25
Bloggadress: http://thejenny.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback