Good morning.

Själv är man uppe med tuppen idag eftersom det är stan som gäller.
Ställde klockan på 8.00 och då var det inte ett piggt gäng kan man säga, Mattias vände sig bara om men jag hoppade upp som aldrig förr! haha.

Jag ska snart hoppa in i duschen och sedn äta frukost. Jag är borta hela dagen så jag hör av mig ikväll..
Ha en underbar dag, (solen lyser faktiskt, så njut njut njut)



Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Själv är man uppe med tuppen idag eftersom det är stan som gäller.
Ställde klockan på 8.00 och då var det inte ett piggt gäng kan man säga, Mattias vände sig bara om men jag hoppade upp som aldrig förr! haha.

Jag ska snart hoppa in i duschen och sedn äta frukost. Jag är borta hela dagen så jag hör av mig ikväll..
Ha en underbar dag, (solen lyser faktiskt, så njut njut njut)



Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
SANNA:

SV: aww okeje :) :D

2009-07-08 | 10:49:12
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/
MADELAJN:

fin blogg du har! :)

2009-07-08 | 11:39:28
Bloggadress: http://madelajn.blogg.se/
j o s e f i n e !:

Sv tack så mycket! din header är bara för snygg!

2009-07-08 | 11:46:12
Bloggadress: http://joseflne.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback