saturday

Lördag hela veckan, eller vad är det man säger? Dagarna rullar på som aldrig för, och jag har aldrig varit så här nära att fylla 18 ("bara" 8 månader kvar nu). lovet har gått åt till skratt, mys, bad och massa love love love än så länge (det gillas kan man säga)

Jag saknar Mallorca något otroligt. Resan kunde inte blivit mer lyckad. Jag ska bara samla ork för att ladda upp lite bilder..Har trots allt bara spenderat tid med Mattias och husskötsel (a) Men jag ska inte klaga eftersom för mig är det så livet ska vara.

Ikväll blir det middag nere vid frejas med hela familjen + Axelssons & Lindstén. Det ska bli trevlans. Efter middagen blir det bad med Mattias och Maaaaannie!
Hej så länge! :)
Lördag hela veckan, eller vad är det man säger? Dagarna rullar på som aldrig för, och jag har aldrig varit så här nära att fylla 18 ("bara" 8 månader kvar nu). lovet har gått åt till skratt, mys, bad och massa love love love än så länge (det gillas kan man säga)

Jag saknar Mallorca något otroligt. Resan kunde inte blivit mer lyckad. Jag ska bara samla ork för att ladda upp lite bilder..Har trots allt bara spenderat tid med Mattias och husskötsel (a) Men jag ska inte klaga eftersom för mig är det så livet ska vara.

Ikväll blir det middag nere vid frejas med hela familjen + Axelssons & Lindstén. Det ska bli trevlans. Efter middagen blir det bad med Mattias och Maaaaannie!
Hej så länge! :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback