ska sova 10 år.

Fortfarande otroligt trött och jag kan säga värre kommer det bli :)
Imorgon börjar jag kl 7, men jag måste säga att det är skönt det med, för då jobbar man kanske till 19.00 istället för 22.00 så om man ser det på det sättet så är det mycket skönare!

Jag är helt själv hemma eftersom mamma och pappa är ute på sjön tills på söndag och Johan jobbar!
Men jag ska snart cykla iväg och möta Mattias Erika och Philip, det ska bli ett snabbt kvällsdopp!
Så nu måste jag rusa, vi hörs senare!
Fortfarande otroligt trött och jag kan säga värre kommer det bli :)
Imorgon börjar jag kl 7, men jag måste säga att det är skönt det med, för då jobbar man kanske till 19.00 istället för 22.00 så om man ser det på det sättet så är det mycket skönare!

Jag är helt själv hemma eftersom mamma och pappa är ute på sjön tills på söndag och Johan jobbar!
Men jag ska snart cykla iväg och möta Mattias Erika och Philip, det ska bli ett snabbt kvällsdopp!
Så nu måste jag rusa, vi hörs senare!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Deniesé:

sv: Okej, men det är ju skönt iaf att va ledig en dag i veckan! :)

Vad gör du under de dagarna då?

2009-07-24 | 21:29:11
Bloggadress: http://liketolive.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback