Sleep tight


Äntligen har Mattias kommit hem, woohoo! Det är snart lägg dags eftersom man ska upp tidigt imorgon för att göra ett stanbesök med mammsen och Mattias. Vi ligger och kollar på "lady killers", eller Mattias gör ett försök, jag har fortfarande inte fått något sug för filmen inte riktigt en "lisa" film om man säger så...Tiden går som sagt fort när man har roligt och nu såg jag att klockan börjar ticka iväg och börja kalla efter sömn.
Så ha det bra och sovgott!


Vill du ha fler besökare? tryck
här eller här för att komma till hemsidan


Äntligen har Mattias kommit hem, woohoo! Det är snart lägg dags eftersom man ska upp tidigt imorgon för att göra ett stanbesök med mammsen och Mattias. Vi ligger och kollar på "lady killers", eller Mattias gör ett försök, jag har fortfarande inte fått något sug för filmen inte riktigt en "lisa" film om man säger så...Tiden går som sagt fort när man har roligt och nu såg jag att klockan börjar ticka iväg och börja kalla efter sömn.
Så ha det bra och sovgott!


Vill du ha fler besökare? tryck
här eller här för att komma till hemsidan
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback