sliten och trött

ännu en dag på jobbet som är av klarat av utan några större problem, och nu räknar jag att ha rikitgt ont i fötterna som inga större problem, nej men allvarligt det är så himla trevligt jobb, speciellt alla runt omkring, kollegor, kunder ja vad mer ska man begära?

Mattias mötte mig efter jobbet för att sedan promenera hemåt mot sängen, blev en jätte snabb middag för min del och nu ligger vi i sängen och kollar på nyheterna eftersom det hände något "jätte" alvarligt i Nynäshamn idag, och bageriet ligger precis vid kajen ungefär..
Om ni inte läst eller hört om detta så kan ni gå in här och kolla, för det är mycket konsekvenser som orsakade denna krock...usch usch!

ska försöka sova snart eftersom det är jobb imorgon igen som gäller, kul kul! :)
så sovgott så hörs vi imorgon!
ännu en dag på jobbet som är av klarat av utan några större problem, och nu räknar jag att ha rikitgt ont i fötterna som inga större problem, nej men allvarligt det är så himla trevligt jobb, speciellt alla runt omkring, kollegor, kunder ja vad mer ska man begära?

Mattias mötte mig efter jobbet för att sedan promenera hemåt mot sängen, blev en jätte snabb middag för min del och nu ligger vi i sängen och kollar på nyheterna eftersom det hände något "jätte" alvarligt i Nynäshamn idag, och bageriet ligger precis vid kajen ungefär..
Om ni inte läst eller hört om detta så kan ni gå in här och kolla, för det är mycket konsekvenser som orsakade denna krock...usch usch!

ska försöka sova snart eftersom det är jobb imorgon igen som gäller, kul kul! :)
så sovgott så hörs vi imorgon!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Deniesé:

sv: Jodå jag mår som fisken i vattnet! :)

USch då, har du haft eller ska du ha lite semester också? :)

2009-07-24 | 18:04:10
Bloggadress: http://liketolive.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback