slutat jobba.

Sitter nu vid köksbordet, vi har fått fin besök, Grer som jag käns hela mitt liv som bor och är född i USA har kommit hit. mysigt mysigt. Så kul att se henna igen.
Idag har varit en intensiv dag, med massa kunder och jobb..Det har varit skönt, men alltid lika skönt att komma hem och träffa min prins!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg, jag lovar att skriva ett till sen, som innehåller lite bilder från de senaste dagarna!
ha det bra, puss!

Sitter nu vid köksbordet, vi har fått fin besök, Grer som jag käns hela mitt liv som bor och är född i USA har kommit hit. mysigt mysigt. Så kul att se henna igen.
Idag har varit en intensiv dag, med massa kunder och jobb..Det har varit skönt, men alltid lika skönt att komma hem och träffa min prins!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg, jag lovar att skriva ett till sen, som innehåller lite bilder från de senaste dagarna!
ha det bra, puss!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback