Tisdag


Ny vecka = ger nya tag.
Går dagen blev jätte lyckad..Vi hittade massa nya saker till garderoben, sedan åkte vi till haninge så jag och Mattias kunde klippa oss..Han vart en riktig pudding (som alltid). Det kan vara bra att testa något nyss för en gång skull..Kan säga såhär att håret blev mycket kort och luggen ska jag inte ens prata om..haha! men men som tur är så kommer håret alltid tillbaka..Jag ser det som en liten tröst för tillfället.  

Dagen ser ut på följande sätt: Jag ska snart äta frukost, sedan kommer Mattias över ett tag och vi ska bara ta det lugnt och kolla på en film tänkte jag. Sedan kanske vi tänkte spela lite tennis här hemma. Fler än dom planerna hade jag inte.haha..ganska rutten dag. Men ibland måste jag erkänna att göra ingenting och bara vara med Mattias är för himla skönt.

Nu ska jag fortsätta scanna in lite bilder så vi hörs :)


fler besökare: tryck här för att komma till hemsidan

Ny vecka = ger nya tag.
Går dagen blev jätte lyckad..Vi hittade massa nya saker till garderoben, sedan åkte vi till haninge så jag och Mattias kunde klippa oss..Han vart en riktig pudding (som alltid). Det kan vara bra att testa något nyss för en gång skull..Kan säga såhär att håret blev mycket kort och luggen ska jag inte ens prata om..haha! men men som tur är så kommer håret alltid tillbaka..Jag ser det som en liten tröst för tillfället.  

Dagen ser ut på följande sätt: Jag ska snart äta frukost, sedan kommer Mattias över ett tag och vi ska bara ta det lugnt och kolla på en film tänkte jag. Sedan kanske vi tänkte spela lite tennis här hemma. Fler än dom planerna hade jag inte.haha..ganska rutten dag. Men ibland måste jag erkänna att göra ingenting och bara vara med Mattias är för himla skönt.

Nu ska jag fortsätta scanna in lite bilder så vi hörs :)


fler besökare: tryck här för att komma till hemsidan
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Karin:

Älskaaaar den där hemsidan! :D

2009-07-07 | 11:53:04
lina [discosadness.blogg.se]:

sv: tusen tack! <3

din blogg är också fin :-)

allt bra med dig idag?

2009-07-07 | 17:03:28
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

sv: jo, det är bra med mig bortsett från förkylningen, haha ;-D

2009-07-07 | 17:10:12
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
malin:

vilken härlig blogg du har :D

2009-07-07 | 18:00:13
Bloggadress: http://mkarlstrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback