Underbar kväll!

Måste bara säga att den här kvällen har varit den mysigaste på länge! Vi cyklade ner till hamnen där det var fullpackat med folk (gotlands båtden skulle precis gå) Sedan mötte vi familjen Lindsten vid deras båt som skulle föra oss till en ö som heter Rånö. Helt fantastitskt liten ö, med en liten liten restaurang som hade lite av allt möjligt!
Det var bara en så mysig dag. Sedan när vi kom hem blev det bad med tjejerna! Trevligt trevligt
Imorgon har jag och MAttias planerna att ta båten och ta båten för att lägga till vid en ö och bara bada och sola!
Jag älskar dig Mattias, du anar inte!

Nu ska jag ut en sväng, killarna skulle bada så jag hänkar. Tjingeling!

Lite bilder från idag





Måste bara säga att den här kvällen har varit den mysigaste på länge! Vi cyklade ner till hamnen där det var fullpackat med folk (gotlands båtden skulle precis gå) Sedan mötte vi familjen Lindsten vid deras båt som skulle föra oss till en ö som heter Rånö. Helt fantastitskt liten ö, med en liten liten restaurang som hade lite av allt möjligt!
Det var bara en så mysig dag. Sedan när vi kom hem blev det bad med tjejerna! Trevligt trevligt
Imorgon har jag och MAttias planerna att ta båten och ta båten för att lägga till vid en ö och bara bada och sola!
Jag älskar dig Mattias, du anar inte!

Nu ska jag ut en sväng, killarna skulle bada så jag hänkar. Tjingeling!

Lite bilder från idag





Follow on Bloglovin
Kommentarer
N O E S C A P E:

Härliga bilder!

2009-07-15 | 18:57:52
Bloggadress: http://noescape.blogg.se/
Frida:

Nice mage. :)

2009-07-15 | 20:20:05
Bloggadress: http://heyfrida.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback