en klar vinst

Idag började vi kl 10 i klassrummet för att prata lite, sedan städade vi ut skåpen så dem blev tomma under sommaren. Sedan skulle vi tagga till brännbollen mot SP1B, det blev en klar vinst, (ler stort)
Åkte fortaste bussen hem eftersom jag skulle på jobb intervjuven idag och skulle hinna duscha, när jag kom hem hade jag fin besök av Erika som höll mig sällskap fram tills jag skulle gå.
Nu har jag hjälp mamma och pappa med studenten och stryckt på klänningen!
Jag ska alldeles straxt hoppa på cykeln för att möta Tessan och Petra utanför vågen. Det är nämligen viashow, tyrevligt trevlig. När jag kommer hem efter så väntar farmor, farfar och moster hemma här. yippi!
Är överlycklig just nu! Sommarlov imorgon, Johans student lördag, skåne på måndag med Erika och Mattias, mallorca den 18e med Erika. vilken höjdare!!! :D
Idag började vi kl 10 i klassrummet för att prata lite, sedan städade vi ut skåpen så dem blev tomma under sommaren. Sedan skulle vi tagga till brännbollen mot SP1B, det blev en klar vinst, (ler stort)
Åkte fortaste bussen hem eftersom jag skulle på jobb intervjuven idag och skulle hinna duscha, när jag kom hem hade jag fin besök av Erika som höll mig sällskap fram tills jag skulle gå.
Nu har jag hjälp mamma och pappa med studenten och stryckt på klänningen!
Jag ska alldeles straxt hoppa på cykeln för att möta Tessan och Petra utanför vågen. Det är nämligen viashow, tyrevligt trevlig. När jag kommer hem efter så väntar farmor, farfar och moster hemma här. yippi!
Är överlycklig just nu! Sommarlov imorgon, Johans student lördag, skåne på måndag med Erika och Mattias, mallorca den 18e med Erika. vilken höjdare!!! :D
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback