Gäsp...gäsp..

Ligger fortfarande i sängen, bestämde för att stanna hemma idag eftersom vi slutade efter lunch och innan dess skulle vi kolla på ett spel, haha (?) men jag måste hjälpa mamma med studenten idag osv..så det blir ingen slapp dag hur som helst. I eftermiddag är det jobbmöte på gröndal, så vi får se hur det går :)
Och igår som sagt kom mormor hit, och imorgon kommer farmor,farfar och moster. läääääängtar så!!
Jag hör av mig lite senare
Ligger fortfarande i sängen, bestämde för att stanna hemma idag eftersom vi slutade efter lunch och innan dess skulle vi kolla på ett spel, haha (?) men jag måste hjälpa mamma med studenten idag osv..så det blir ingen slapp dag hur som helst. I eftermiddag är det jobbmöte på gröndal, så vi får se hur det går :)
Och igår som sagt kom mormor hit, och imorgon kommer farmor,farfar och moster. läääääängtar så!!
Jag hör av mig lite senare
Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

Busunge! Spelet var jättekul :)

2009-06-03 | 16:17:50
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback