hem ljuva hem.

Man har äntligen landat på hemma plan igen. Vet inte om jag tycker det är speciellt skönt att komma hem till det här vädret menmen, allt ont har något gott..Så man får helt enkelt bara vänta på det goda. Den här veckan har varit super duper perfekt, har fått umgås med familj, släkt och två personer som jag älskar mest av allt. Mattias och Erika gjorde det absolut bäst. Man kan ju ha önskat att vädret hade varit annurlunda, men sånt händer och vi gjorde det bästa utav det!
Ska alldeles straxt åka iväg med mamma till Ica, sen är det bara att kolla film och vila ut sig inför Mallorca med favoriten på Torsdag (jag längtar)

Lisa
Man har äntligen landat på hemma plan igen. Vet inte om jag tycker det är speciellt skönt att komma hem till det här vädret menmen, allt ont har något gott..Så man får helt enkelt bara vänta på det goda. Den här veckan har varit super duper perfekt, har fått umgås med familj, släkt och två personer som jag älskar mest av allt. Mattias och Erika gjorde det absolut bäst. Man kan ju ha önskat att vädret hade varit annurlunda, men sånt händer och vi gjorde det bästa utav det!
Ska alldeles straxt åka iväg med mamma till Ica, sen är det bara att kolla film och vila ut sig inför Mallorca med favoriten på Torsdag (jag längtar)

Lisa
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback