Idag smäller det

Johan tar studenten och allt är i fullrulle här hemma, allt är helt perfekt. vi blir uppåt 80 personer så det gäller att ha allt i sin ordning, påtal om ordning så har jag blåst 70 ballonger nu påmorgonen och sätt till att allt ser bra ut och nu har jag precis duschat, bäddat sängen, målat naglarna och ska snart börja sminka mig. Sedan blir det upp till gymnasiet och se när bror och alla andra 100 tals studenter som springer ut. Och påtal om vädret så var jag överlycklig när jag somnade inatt vid 3 för det var inte ett moln på himlen och det ser rätt så bra ut just nu också, håller verkligen tummarna!

Grattis älskade bror studenten 09
Johan tar studenten och allt är i fullrulle här hemma, allt är helt perfekt. vi blir uppåt 80 personer så det gäller att ha allt i sin ordning, påtal om ordning så har jag blåst 70 ballonger nu påmorgonen och sätt till att allt ser bra ut och nu har jag precis duschat, bäddat sängen, målat naglarna och ska snart börja sminka mig. Sedan blir det upp till gymnasiet och se när bror och alla andra 100 tals studenter som springer ut. Och påtal om vädret så var jag överlycklig när jag somnade inatt vid 3 för det var inte ett moln på himlen och det ser rätt så bra ut just nu också, håller verkligen tummarna!

Grattis älskade bror studenten 09
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback