lugn och ro.

Nu har man äntligen slagit sig till ro här hemma.. Saknar Mallorca så himla mycket dock! Skulle göra vad som helst för att åka tillbaka med bästevän! Veckan som gott har gått åt till bad, sola, mysa och spelat krocket!
Vi kom hem i fredags natt och då fick jag passa på att träffa mamma och pappa eftersom dagen efter skulle de bege sig av mot andra delar av Europa! (saknar er väldigt mycket nu) Men vi har det hur bra som helst här hemma. Mattias har total flyttat in här (mysigt mysigt) och vi har det bättre än bäst.

Vi tänkte slå på en film om ett tag och sedan gå ut och köra krocket eftersom man leder med 3-1 så vill han ha lite revansch (haha). Bilder från resan kommer nog upp senare i veckan. 

Morgon dagen ser ut såhär: Jag och Mattias åker till satn och myser ett tag, och sedan möter jag upp Karin och en kompis till henne för att sedan ta oss hem till mig och prata om allt från himmel till jord..(ska bli skit kul)
Nu ska jag avbryta Mattias i sitt gitarrspelande och sätta på en film!







hittade lite bilder från resan :D !

Nu har man äntligen slagit sig till ro här hemma.. Saknar Mallorca så himla mycket dock! Skulle göra vad som helst för att åka tillbaka med bästevän! Veckan som gott har gått åt till bad, sola, mysa och spelat krocket!
Vi kom hem i fredags natt och då fick jag passa på att träffa mamma och pappa eftersom dagen efter skulle de bege sig av mot andra delar av Europa! (saknar er väldigt mycket nu) Men vi har det hur bra som helst här hemma. Mattias har total flyttat in här (mysigt mysigt) och vi har det bättre än bäst.

Vi tänkte slå på en film om ett tag och sedan gå ut och köra krocket eftersom man leder med 3-1 så vill han ha lite revansch (haha). Bilder från resan kommer nog upp senare i veckan. 

Morgon dagen ser ut såhär: Jag och Mattias åker till satn och myser ett tag, och sedan möter jag upp Karin och en kompis till henne för att sedan ta oss hem till mig och prata om allt från himmel till jord..(ska bli skit kul)
Nu ska jag avbryta Mattias i sitt gitarrspelande och sätta på en film!







hittade lite bilder från resan :D !
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Erika:

det var den mest underbaraste resan jag vart på!:D <3<3

2009-07-06 | 19:37:58


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback