Melodifestivalen + Mys

Nu ska man börja röra sig mot tv:n, och jag håller mig fortfarande till det jag sa innan, har inte gjort något vettigt idag, (förlåt, men så är det). Vi kom precis hem från ett besök på ica för inköp av lite saker inför melodifestivalen, Det blir par dejs + tv:n, mysmys. Sedan blir det av att sova hos Mattias eftersom han har ytligaee en match imorgon, (snart är hockey säsongen över, ska man skratta eller gråta?) mer tid med Matte men mindre tid framför hockeyn. Oj nu såg jag på klockan att den är 20:02, det innebär att jag är 2 minuter försenad, Ciao.
Nu ska man börja röra sig mot tv:n, och jag håller mig fortfarande till det jag sa innan, har inte gjort något vettigt idag, (förlåt, men så är det). Vi kom precis hem från ett besök på ica för inköp av lite saker inför melodifestivalen, Det blir par dejs + tv:n, mysmys. Sedan blir det av att sova hos Mattias eftersom han har ytligaee en match imorgon, (snart är hockey säsongen över, ska man skratta eller gråta?) mer tid med Matte men mindre tid framför hockeyn. Oj nu såg jag på klockan att den är 20:02, det innebär att jag är 2 minuter försenad, Ciao.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback