Onsdag

lisa och mollie

Sitter och kollar ner i min kalender och påstår att det är exakt 6 dagar kvar tills tessan fyller 18. - äntligen! och kalaset blir ju självklart samma dag som den krockar med min, nu är frågan om jag ska skjuta ner mitt kalas en dag, flytta upp den en vecka, eller bara ha mitt kalas :( ååångest!
Idag har dagen gott åt till skola, Mattias och köra. En rikitgt skön dag.
Nu blir det att plugga, göra vofflor tills Mattias kommer tillbaka från träningen och sova här hemma.
Imorgon är det tyskaläxa + torsdag!
lisa och mollie

Sitter och kollar ner i min kalender och påstår att det är exakt 6 dagar kvar tills tessan fyller 18. - äntligen! och kalaset blir ju självklart samma dag som den krockar med min, nu är frågan om jag ska skjuta ner mitt kalas en dag, flytta upp den en vecka, eller bara ha mitt kalas :( ååångest!
Idag har dagen gott åt till skola, Mattias och köra. En rikitgt skön dag.
Nu blir det att plugga, göra vofflor tills Mattias kommer tillbaka från träningen och sova här hemma.
Imorgon är det tyskaläxa + torsdag!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

Jaaaaaa 6 days tooooo goooooooooooooooooo! (: trist att det ska krocka dock!

2009-03-25 | 19:34:49
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Lisa:

det är verkligen skit tråkigt :(

2009-03-25 | 20:13:05
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback