operation

värsta dagen i mitt liv, helt klart!
fortfarande helt uppsvullen, har bestämt mg, aldrig tandläkere igen.
Skulle dra ut en visdomstand som inte kommit upp ännu, men som växte snett innuti kötet, så det krävdes 5 bedövningssprutor och sen började operationen på en timme, det gick mer än okej. Men när jag kom hem så somnade jag till ungefär till 7 och sedan vaknade jag av dom värsta smärtorna som jag någonsin känt, kunde inte inte öppna munnen, jag tror det krävdes 10 stygn för att få ihop det hela efter, så nu är min käke helt uppvulllen..har en riktig tycka synd om lisa dag, har haft svårt att sova så jag har stannat hemma från skolan idag, för att få lite sömn och ta det lugnt.

värsta dagen i mitt liv, helt klart!
fortfarande helt uppsvullen, har bestämt mg, aldrig tandläkere igen.
Skulle dra ut en visdomstand som inte kommit upp ännu, men som växte snett innuti kötet, så det krävdes 5 bedövningssprutor och sen började operationen på en timme, det gick mer än okej. Men när jag kom hem så somnade jag till ungefär till 7 och sedan vaknade jag av dom värsta smärtorna som jag någonsin känt, kunde inte inte öppna munnen, jag tror det krävdes 10 stygn för att få ihop det hela efter, så nu är min käke helt uppvulllen..har en riktig tycka synd om lisa dag, har haft svårt att sova så jag har stannat hemma från skolan idag, för att få lite sömn och ta det lugnt.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

aw, gumman krya på dig!

2009-03-27 | 13:35:22
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Anonym:

tack så jätte mycket hjärtat!

2009-03-27 | 17:31:31
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback