Söndag

Helgen har runnit förbi snabbt som vanligt, helgen var riktigt skön. Helgen gick åt till kompisarna och min underbara Mattias. I går sov vi hos mattias,efter vi hade vaknat blev det övningsköra med mamma, gick bara bra! Sedan åka hem och fixa lite med bloggen, sedan var det dags för middag med Johan, Marcus, Moa och Mattias mysigt.
Sedan bänkade vi alla oss vid tvn, robinson började nänmligen, haha lite kul var det iallafall. Sedan fylldes huset yttligare lite, Robert och Anton kom förbi, sedan somnadejag och Moa ett tag, när vi vaknade bestämde vi oss för att gå ut och bada ett litet tag, varmt och skönt!
Blev en tidig kväll, jag och Mattias somnade vid 1 ungefär, efter vi kollade på "where in the world is osama bin ladin", säger bara snark.
Idag kommer morbror hem till Sverige och hälsar på från Mallorca. Ska bli rikitgt kul.
Ikväll blir det ishällen, alaget har kval match. mysigt mysigt.
Nu ska jag ut och köra lite.

Helgen har runnit förbi snabbt som vanligt, helgen var riktigt skön. Helgen gick åt till kompisarna och min underbara Mattias. I går sov vi hos mattias,efter vi hade vaknat blev det övningsköra med mamma, gick bara bra! Sedan åka hem och fixa lite med bloggen, sedan var det dags för middag med Johan, Marcus, Moa och Mattias mysigt.
Sedan bänkade vi alla oss vid tvn, robinson började nänmligen, haha lite kul var det iallafall. Sedan fylldes huset yttligare lite, Robert och Anton kom förbi, sedan somnadejag och Moa ett tag, när vi vaknade bestämde vi oss för att gå ut och bada ett litet tag, varmt och skönt!
Blev en tidig kväll, jag och Mattias somnade vid 1 ungefär, efter vi kollade på "where in the world is osama bin ladin", säger bara snark.
Idag kommer morbror hem till Sverige och hälsar på från Mallorca. Ska bli rikitgt kul.
Ikväll blir det ishällen, alaget har kval match. mysigt mysigt.
Nu ska jag ut och köra lite.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Therese Ö:

frääääääääääään

2009-03-22 | 14:42:57
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
Therese Ö:

Svar: Såg din kommentar lite sent, svårt att övertala nu . :P

2009-03-22 | 18:26:37
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback