Tisdag..

Mycket i skolan, eller rättare sagt 2 inlämingar som ska in nästa vecka + ett stort prov i matte prov..men äsch sånt är livet!
skolan blir kul tack vare Mattias och Fridas tillvaro! + alla andra i klassen. Idag blir det mest att skriva lite historia och försöka komma i säng tidigt, (kan inte lova, men ska verkligen försöka).
Sen efter vi slutade skolan, gick jag och Frida till fotostudion och fota lite, blev en hel del bra bilder faktiskt!
Nu måste jag sätta i gång med skrivandet.

Mycket i skolan, eller rättare sagt 2 inlämingar som ska in nästa vecka + ett stort prov i matte prov..men äsch sånt är livet!
skolan blir kul tack vare Mattias och Fridas tillvaro! + alla andra i klassen. Idag blir det mest att skriva lite historia och försöka komma i säng tidigt, (kan inte lova, men ska verkligen försöka).
Sen efter vi slutade skolan, gick jag och Frida till fotostudion och fota lite, blev en hel del bra bilder faktiskt!
Nu måste jag sätta i gång med skrivandet.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback