Dålig dag.



Usch fy blä, kan man inte bara hoppa över dagar som denna! Är så otroligt trött i kroppen efter allt :(
Vill bara gå hem till Matte och vara med honom. Förlåt förlåt förlåt mamma för idag!
Vi ska snart upp och träna jag och mamma. Sedan går jag hem till Mattias och sover hos honom.
Min familj betyder allt för mig - & jag älskar er.


Usch fy blä, kan man inte bara hoppa över dagar som denna! Är så otroligt trött i kroppen efter allt :(
Vill bara gå hem till Matte och vara med honom. Förlåt förlåt förlåt mamma för idag!
Vi ska snart upp och träna jag och mamma. Sedan går jag hem till Mattias och sover hos honom.
Min familj betyder allt för mig - & jag älskar er.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback