Första doppet.

glömde totalt bort att skriva igår, eller jag hann inte!
Sjön var jätte bra, vi åkte till Rassa och jag tog mitt första dopp (man kan nästan säga att vi to.m bada) det var inte så farligt som jag trodde! När vi kom hem och jag och handla och sedan kom Mattias, jag skulle sätta mig och klippa gräset, men han blev så sugen att köra så han tog över. (tack babe)
Sedan åt vi hemgjorda pizzor, mums mums.
Efter ett tag kom Philip och Erika, vi spelade poker och kollade på yes man sedan blev det sent så då gick vi och la oss.
Nu ligger vi fortfarande i sängen, måste gå ner och hänga upp tvätten ich äte frukost för att sedan åka till stan med alla tjejerna, vi ska nämligen in till gröna lund för första gången på 2 år. Ska faktiskt bli skit kul! haha
Ha det bäst
glömde totalt bort att skriva igår, eller jag hann inte!
Sjön var jätte bra, vi åkte till Rassa och jag tog mitt första dopp (man kan nästan säga att vi to.m bada) det var inte så farligt som jag trodde! När vi kom hem och jag och handla och sedan kom Mattias, jag skulle sätta mig och klippa gräset, men han blev så sugen att köra så han tog över. (tack babe)
Sedan åt vi hemgjorda pizzor, mums mums.
Efter ett tag kom Philip och Erika, vi spelade poker och kollade på yes man sedan blev det sent så då gick vi och la oss.
Nu ligger vi fortfarande i sängen, måste gå ner och hänga upp tvätten ich äte frukost för att sedan åka till stan med alla tjejerna, vi ska nämligen in till gröna lund för första gången på 2 år. Ska faktiskt bli skit kul! haha
Ha det bäst
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback