Godnatt.

Nu ska jag knata in i badrummet och borsta tänderna för att sedan hoppa ner i sängen. Får company tonight med några håriga skapelser. Det blir nämligen hundarna + jag ikväll, utan min prins, men han får vänta tills torsdag! Vi träffas ju i morgon bitti igen.
Aja, det blir alltid ett längre inlägg än vad jag har tänkt mig.



Ville bara påminna min älskade att jag älskar honom mest av allt!
Du är den vackraste plutten!

Sovgott. Lisa
Nu ska jag knata in i badrummet och borsta tänderna för att sedan hoppa ner i sängen. Får company tonight med några håriga skapelser. Det blir nämligen hundarna + jag ikväll, utan min prins, men han får vänta tills torsdag! Vi träffas ju i morgon bitti igen.
Aja, det blir alltid ett längre inlägg än vad jag har tänkt mig.



Ville bara påminna min älskade att jag älskar honom mest av allt!
Du är den vackraste plutten!

Sovgott. Lisa
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback