Måndag

Då var det återigen måndag, det känns som att det är måndag varenda dag. Men denna vecka kan man ha som tröst att det är kort vecka, och det innebär att man bara går till onsdag. (super duper skönt)
Nu har vi historia, och jag sitter fortfarande och skriver på mitt kalla krig arbete, det känns som jag bara skriver och skriver och det tar aldrig slut. Aja det måste göras, så det är bara att bita ihop. Idag ska jag gymma efter skolan, och sedan ska jag till frisören, woho, äntligen! Längtar så. Ska slinga mitt hår ljusare och jag funderar på att klippa mig, men det har jag inte riktigt bestämt ännu. När jag kommer hem måste jag fortsätta skriva och sedan ta hundarna.
  Måste fortsätta skriva nu, tjingeling!
Då var det återigen måndag, det känns som att det är måndag varenda dag. Men denna vecka kan man ha som tröst att det är kort vecka, och det innebär att man bara går till onsdag. (super duper skönt)
Nu har vi historia, och jag sitter fortfarande och skriver på mitt kalla krig arbete, det känns som jag bara skriver och skriver och det tar aldrig slut. Aja det måste göras, så det är bara att bita ihop. Idag ska jag gymma efter skolan, och sedan ska jag till frisören, woho, äntligen! Längtar så. Ska slinga mitt hår ljusare och jag funderar på att klippa mig, men det har jag inte riktigt bestämt ännu. När jag kommer hem måste jag fortsätta skriva och sedan ta hundarna.
  Måste fortsätta skriva nu, tjingeling!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Erica:

Tack Lisa hjärtat :* Jag hejar faktiskt på mig själv också :) För ibland känns det som jag har förlorat min livsglädje, för så bra som jag mådde i deras sällskap har jag aldrig mått :') Så heja vidare ;) haha.

2009-05-18 | 13:49:03
Bloggadress: http://ericacarlsson.blogg.se/
Isabella:

söt blogg!

2009-05-18 | 15:07:31
Bloggadress: http://isabellahs.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback