Mätt som en plätt.

Är just nu hos min älskling, vi har precis stoppat i oss lite mat, blev pankakor, mums!
Nu ska vi alldeles straxt möta upp hela hans gäng för att dom spela spela fotboll och jag ska sitta i solen och bara njuta, har ingen direkt lust med fotboll idag. Vi vi hörs senare. Imorgon btw är det sovmorgon till 11:30 (som vanligt, men är alltid lika skönt)

Är just nu hos min älskling, vi har precis stoppat i oss lite mat, blev pankakor, mums!
Nu ska vi alldeles straxt möta upp hela hans gäng för att dom spela spela fotboll och jag ska sitta i solen och bara njuta, har ingen direkt lust med fotboll idag. Vi vi hörs senare. Imorgon btw är det sovmorgon till 11:30 (som vanligt, men är alltid lika skönt)

Follow on Bloglovin
Kommentarer
CLOETTA:

vet nån om dethär är hon som var med i REA & Livet Enligt Rosa? http://queenie.tk. jag bara undra..

2009-05-26 | 17:14:24
Bloggadress: http://cloettas.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback