Ny header.

Nu ligger man ännu en gång i sin underbara säng, och jag älskar det lika mycket varje dag.
Har nyss gjort en jätte snabb  header som jag ska piffa till nu i veckan..
Glömde ju säga att vi fick tillbaka våra matte nationella prov idag, fick ett vg +, 1 poäng ifrån mvg, jag är så förvånad måste jag säga. men tacktack!
Imorgon är det skola som vanligt, efter plugget blir det gymmet och sedan hem till Mattias som det ser ut just nu. Men jag tror jag sover hemma eftersom mamma kommer hem imorgon kväll, and i miss her alaaat!
Nu ska jag susssa, sovgott!
Nu ligger man ännu en gång i sin underbara säng, och jag älskar det lika mycket varje dag.
Har nyss gjort en jätte snabb  header som jag ska piffa till nu i veckan..
Glömde ju säga att vi fick tillbaka våra matte nationella prov idag, fick ett vg +, 1 poäng ifrån mvg, jag är så förvånad måste jag säga. men tacktack!
Imorgon är det skola som vanligt, efter plugget blir det gymmet och sedan hem till Mattias som det ser ut just nu. Men jag tror jag sover hemma eftersom mamma kommer hem imorgon kväll, and i miss her alaaat!
Nu ska jag susssa, sovgott!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback