onsdag

Sitter just nu på golvet i badrummet och väntar på att Mattias ska bli klar duschad, börjar kurra i magen nu och suget för att ta hundarna öker för varje minut. Är så sjukt sugen på att gå på promenad! Blir tacos idag med mamma, och Matte (Pappa är i london och jobbar).
Idag var det Matte nationella, det gick som en dans på rosor, kändes jätte bra måste jag säga. Hoppas resultatet blir bra också.. När skolan var slut mötte jag upp Erika för att sedan bege sig hem till mig. Där blev det mycket skratt med Johan också, haha!
Sedan skulle Erika möta Philip vid tåget så då gick jag med henne för att senare gå och möta mamma för att övningsköra. kanon kul!
Så, så har min dag sätt ut. Inge vidare speciellt. Men imorgon är en nu dag och nya möjligheter, så då hoppas man på ännu en bra dag, tjaa!

.
Sitter just nu på golvet i badrummet och väntar på att Mattias ska bli klar duschad, börjar kurra i magen nu och suget för att ta hundarna öker för varje minut. Är så sjukt sugen på att gå på promenad! Blir tacos idag med mamma, och Matte (Pappa är i london och jobbar).
Idag var det Matte nationella, det gick som en dans på rosor, kändes jätte bra måste jag säga. Hoppas resultatet blir bra också.. När skolan var slut mötte jag upp Erika för att sedan bege sig hem till mig. Där blev det mycket skratt med Johan också, haha!
Sedan skulle Erika möta Philip vid tåget så då gick jag med henne för att senare gå och möta mamma för att övningsköra. kanon kul!
Så, så har min dag sätt ut. Inge vidare speciellt. Men imorgon är en nu dag och nya möjligheter, så då hoppas man på ännu en bra dag, tjaa!

.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback