säng dags.

Sedan jag skrev sist har det inte hänt så mycket mer än vad jag skrev skulle hända.
När jag och Mattias kom hem till mig, så stod det jätte god mat på bordet som världens bästa mamma hade gjort (det var en stor kyckling sallad, med allt möjligt vid sidan om, mums mums) Efter middagen gick jag ut på trädgården och kasta boll med Wille, haha så kul hade vi. Sedan tog vi oss in och spela poker, (beroende framkallande absolut!)
Sedan bestämde vi oss för att vi skulle sova hos mig inatt igen, så vi tog en promis hem till Mattias och hämta saker och sidan hem igen. Det blev direkt tv tittande vid soffan ( wipe out såklart ) Efter det så dushade vi och nu ligger vi i sängen och myser. Så nu har jag inte tid med detta längre. Hoppas ni haft en bra dag!
Sedan jag skrev sist har det inte hänt så mycket mer än vad jag skrev skulle hända.
När jag och Mattias kom hem till mig, så stod det jätte god mat på bordet som världens bästa mamma hade gjort (det var en stor kyckling sallad, med allt möjligt vid sidan om, mums mums) Efter middagen gick jag ut på trädgården och kasta boll med Wille, haha så kul hade vi. Sedan tog vi oss in och spela poker, (beroende framkallande absolut!)
Sedan bestämde vi oss för att vi skulle sova hos mig inatt igen, så vi tog en promis hem till Mattias och hämta saker och sidan hem igen. Det blev direkt tv tittande vid soffan ( wipe out såklart ) Efter det så dushade vi och nu ligger vi i sängen och myser. Så nu har jag inte tid med detta längre. Hoppas ni haft en bra dag!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback