seg dag.

Dagen började med massa mys och god frukost med Mattias. Sedan låg vi i solstolarna en stund och sedan blev det tydligen vattenkrig. ( inte min idé kan man säga )
När allt krig var över gick han hem för att åka till gymmet. Jag hjälpte pappa att städa båten och sedan övningskörde vi en stund och när vi kom hem la jag mig ute i solen igen, fick rejält med färg idag!
Nu står maten på bordet, jag hör av mig senare!

Lisa
Dagen började med massa mys och god frukost med Mattias. Sedan låg vi i solstolarna en stund och sedan blev det tydligen vattenkrig. ( inte min idé kan man säga )
När allt krig var över gick han hem för att åka till gymmet. Jag hjälpte pappa att städa båten och sedan övningskörde vi en stund och när vi kom hem la jag mig ute i solen igen, fick rejält med färg idag!
Nu står maten på bordet, jag hör av mig senare!

Lisa
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback