Söndag

Gårdagen var trevlig men lite seg, fick iallafall träffa två av de bästa tjejerna: Erika och Sophie,sedan var ju älsklinge  med, och Philip. Det blev Eurovisionsongcontest tittande hemma hos mig, sedan somnade nästan alla!
Dagen har varit mysig, var med mamma i Stan och handlade lite kläder, (jeans, linne, tröja, byxor bl a)
Nu sitter jag hemma hos Mattias som sitter och äter, jag bestämde mig för att äta hemma idag.
Sen ska vi ut och gå, blir väll en långis idag med. Sedan ska jag soooova! för imorgon är det skola igen, haha!
Seeee you!

Gårdagen var trevlig men lite seg, fick iallafall träffa två av de bästa tjejerna: Erika och Sophie,sedan var ju älsklinge  med, och Philip. Det blev Eurovisionsongcontest tittande hemma hos mig, sedan somnade nästan alla!
Dagen har varit mysig, var med mamma i Stan och handlade lite kläder, (jeans, linne, tröja, byxor bl a)
Nu sitter jag hemma hos Mattias som sitter och äter, jag bestämde mig för att äta hemma idag.
Sen ska vi ut och gå, blir väll en långis idag med. Sedan ska jag soooova! för imorgon är det skola igen, haha!
Seeee you!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
sophie:

du är underbar

2009-05-17 | 20:49:37
Bloggadress: http://sophijee.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback